ტრენინგის რეფლექსიები
1 დღე -30 მარტი
დევანდელ დღეს გავეცანით ტრენინგის შინაარს.განვიხილეთ ტექნიკური ინსტრუმენტები.ვიმსჯელეთ სხვადასხვა ეფექტურ სტრატეგიებზე აგრეთვე ვისაუბრეთ ცოდნის შემოწმების საშვალებაზე,კერძოთedmondo-ს შესახებ.აგრეთვე განვიხილეთ ინტელის სახელმძღვანელო.ტრენინგზე განვსაზღვრეტთ მოლოდინები, განვიხილეთ მისი მახასიათებლები და განვიხილეთ ტექსტი როგორც ცოდნის შემოწმების საშვალება, ვიმუშავეთ ედმონდოს პროგრამაში . ვიმსჯელეთ სხვადასხვა ეფექტიან სტრატეგიებზე
2 დღე-31 მარტი გავიხსენეთ წინა დღეს მიღებული ცოდნა,ვიმუშავეტ გუგლ დრაივში ვიმსჯელეთ პროექთზე, პროექტის მნიშვნელობაზე როგორც სწავლების ერთ-ერთ საინტერესო მეთოდზე,აგრეთვე ვისაუბრეთ იმ სხვა მეთოდზე, რომელშიც ჩანს მოსწავლეთა მზაობა .პროექტზე მუშაობისთვის,განვიხილეთ ბლოგები, შევქმენით დავამატეთ გვერდი უკვე შექმნილ ბლოგში და ვიმუშავეთ ბლოგძე.
3 დღე-6 აპრილი გავიხსენეთდა ვიმსჯელეთ პროექტზე,როგორც სწავლების ფორმაზე,ასევე პროექტის კითხვების შესახებ,ზოგადი თემატური და შინაარსობრივი თვალსაზრისით.google dravc-ზე შევქმენით პროექტის პორთფოლიო,შესაბამისი საქაღალდეებით,ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის სხვადასხვა მიმართულებებზე,განვიხილეთ საგნობრივი სტანდარტები.
4 დღე-7 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა,ვისაუბრეთ პროექტის მიმართულების მომცემ კითხვებზე,განვიხილეთ პროექტის პორთფოლიოს მაგალითები ვისაუბრეთ განმავითარებელ შეფასებაზე,აგრეთვე ვიმუშავეთ bloggcz-ში 5 დღე-13 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა, განვიხილეთ პროექტის ძირითადი ეტაპები. ვიმსჯელეთ შინაარსობრივიდან თემატურ კითხვებზე ასვლის სტრატეგიებზე. მოვამზადეთ მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის მომავალი პროექტის პრეზენტაციები.
5დღე-13 აპრილი. გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა. განვიხილეთ პროექტის ძირითადი ეტაპები,ვიმსჯელეთ შინაარსობრივად თემატურ კითხვებზე.მოვამზადეთ საზოგადოებისათვის (მოსწავლე,მშობლები) მომავალი მპროექტის პრეზენტაციები.
6 დღე-14 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე მიღებული ცოდნა, განვიხილეთ ვიმსჯელეთ 21-ე საუკუკუნის უნარ-ჩვევების შესახებ, აგრეთვე იმ კონკრეტულ ცალკეულ სიტყვებზე, რომელიც დაგვეხმარება გეგმის შედგენაში,ვისაუბრეთ შეფასების აუცილებლობაზე და შეფასების ინსტრუმენტებზე.აგრეთვე დეტალურათ განვიხილეთ პროექტის შედგენის შაბლონი.
7 დღე-20 აპრილი დღეს განვიხილეთ შესრულებული დავალება,კერძოდ სასწავლო პროექტების გეგმა.ყურადღება გავამახვილეტ ზოგად, თემატურ დაშინაარსობრივ კიტხვებზე. ვიმუშავეთ ბლოგში სხვადასხვა ინსტრუმენტის გამოყენებაზე, ბმულების დაკავშირებაზე ბლოგთან,განვიხილეთ მსმენელების სასწავლო შაბლონი.
8 დღე-4 მაისი განვიხილეთ პროექტის გეგმა,კერძოტ ყურადღება გავამახვილეთ მიზნებზე. განვიხილეთ ბლოგერის სხვადასხვა ინსტრუმენტები,ვიმუშავეტ გუგლ ფორმაზე როგორც ტექნიკური ინსტრუმენტი.
9 დღე-5 მაისი
დღეს ჩვენ შევამოწმეთ ერთად პროექტის პორტფოლიოები.ვისაუბრეთ შეფასების ისტრუმენტებზე,მეთოდებზე და მოვახდინეთ ზოგიერთი შეფასების ფორმის ადაპტირება საკუთარი პროექტის საჭიროებაზე.განვიხილეთ მზა მაგალითები. ტრენინგი მოდული დამეხმარა განვითარებაში
1 დღე -30 მარტი
დევანდელ დღეს გავეცანით ტრენინგის შინაარს.განვიხილეთ ტექნიკური ინსტრუმენტები.ვიმსჯელეთ სხვადასხვა ეფექტურ სტრატეგიებზე აგრეთვე ვისაუბრეთ ცოდნის შემოწმების საშვალებაზე,კერძოთedmondo-ს შესახებ.აგრეთვე განვიხილეთ ინტელის სახელმძღვანელო.ტრენინგზე განვსაზღვრეტთ მოლოდინები, განვიხილეთ მისი მახასიათებლები და განვიხილეთ ტექსტი როგორც ცოდნის შემოწმების საშვალება, ვიმუშავეთ ედმონდოს პროგრამაში . ვიმსჯელეთ სხვადასხვა ეფექტიან სტრატეგიებზე
2 დღე-31 მარტი გავიხსენეთ წინა დღეს მიღებული ცოდნა,ვიმუშავეტ გუგლ დრაივში ვიმსჯელეთ პროექთზე, პროექტის მნიშვნელობაზე როგორც სწავლების ერთ-ერთ საინტერესო მეთოდზე,აგრეთვე ვისაუბრეთ იმ სხვა მეთოდზე, რომელშიც ჩანს მოსწავლეთა მზაობა .პროექტზე მუშაობისთვის,განვიხილეთ ბლოგები, შევქმენით დავამატეთ გვერდი უკვე შექმნილ ბლოგში და ვიმუშავეთ ბლოგძე.
3 დღე-6 აპრილი გავიხსენეთდა ვიმსჯელეთ პროექტზე,როგორც სწავლების ფორმაზე,ასევე პროექტის კითხვების შესახებ,ზოგადი თემატური და შინაარსობრივი თვალსაზრისით.google dravc-ზე შევქმენით პროექტის პორთფოლიო,შესაბამისი საქაღალდეებით,ვიმსჯელეთ ფასილიტაციის სხვადასხვა მიმართულებებზე,განვიხილეთ საგნობრივი სტანდარტები.
4 დღე-7 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა,ვისაუბრეთ პროექტის მიმართულების მომცემ კითხვებზე,განვიხილეთ პროექტის პორთფოლიოს მაგალითები ვისაუბრეთ განმავითარებელ შეფასებაზე,აგრეთვე ვიმუშავეთ bloggcz-ში 5 დღე-13 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა, განვიხილეთ პროექტის ძირითადი ეტაპები. ვიმსჯელეთ შინაარსობრივიდან თემატურ კითხვებზე ასვლის სტრატეგიებზე. მოვამზადეთ მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის მომავალი პროექტის პრეზენტაციები.
5დღე-13 აპრილი. გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე განხილული მასალა. განვიხილეთ პროექტის ძირითადი ეტაპები,ვიმსჯელეთ შინაარსობრივად თემატურ კითხვებზე.მოვამზადეთ საზოგადოებისათვის (მოსწავლე,მშობლები) მომავალი მპროექტის პრეზენტაციები.
6 დღე-14 აპრილი გავიხსენეთ წინა ტრენინგზე მიღებული ცოდნა, განვიხილეთ ვიმსჯელეთ 21-ე საუკუკუნის უნარ-ჩვევების შესახებ, აგრეთვე იმ კონკრეტულ ცალკეულ სიტყვებზე, რომელიც დაგვეხმარება გეგმის შედგენაში,ვისაუბრეთ შეფასების აუცილებლობაზე და შეფასების ინსტრუმენტებზე.აგრეთვე დეტალურათ განვიხილეთ პროექტის შედგენის შაბლონი.
7 დღე-20 აპრილი დღეს განვიხილეთ შესრულებული დავალება,კერძოდ სასწავლო პროექტების გეგმა.ყურადღება გავამახვილეტ ზოგად, თემატურ დაშინაარსობრივ კიტხვებზე. ვიმუშავეთ ბლოგში სხვადასხვა ინსტრუმენტის გამოყენებაზე, ბმულების დაკავშირებაზე ბლოგთან,განვიხილეთ მსმენელების სასწავლო შაბლონი.
8 დღე-4 მაისი განვიხილეთ პროექტის გეგმა,კერძოტ ყურადღება გავამახვილეთ მიზნებზე. განვიხილეთ ბლოგერის სხვადასხვა ინსტრუმენტები,ვიმუშავეტ გუგლ ფორმაზე როგორც ტექნიკური ინსტრუმენტი.
9 დღე-5 მაისი
დღეს ჩვენ შევამოწმეთ ერთად პროექტის პორტფოლიოები.ვისაუბრეთ შეფასების ისტრუმენტებზე,მეთოდებზე და მოვახდინეთ ზოგიერთი შეფასების ფორმის ადაპტირება საკუთარი პროექტის საჭიროებაზე.განვიხილეთ მზა მაგალითები. ტრენინგი მოდული დამეხმარა განვითარებაში
eeeeee
ReplyDelete